• 28 شهریور 1403

کارگاه آموزشی اصول اخلاق و تکنیک های کار با حیوانات آزمایشگاهی در شهریور ماه سال 1403 برگزار شد. دوره بعدی در فصل پاییز برگزار خواهد شد.

کارگاه آموزشی اصول اخلاق و تکنیک های کار با حیوانات آزمایشگاهی در شهریور ماه سال 1403 برگزار شد. دوره بعدی در فصل پاییز برگزار خواهد شد.

کارگاه "اصول اخلاق و تکنیک های کار با حیوانات آزمایشگاهی" در تاریخ 18 و 19 شهریور ماه سال 1403 به صورت تئوری و عملی با همکاری مرکز تحقیقات طب تجربی و گروه فارماکولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد. دوره بعدی این کارگاه در فصل پاییز برگزار خواهد شد.

کارگاه "اصول اخلاق و تکنیک های کار با حیوانات آزمایشگاهی" در تاریخ 18 و 19 شهریور ماه سال 1403 به صورت تئوری و عملی با همکاری مرکز تحقیقات طب تجربی و گروه فارماکولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد. در این کارگاه دکتر علیرضا پرتوآذر و دکتر غلامرضا حسن پور به ارائه مطالب و آموزش عملی در خصوص اصول اخلاق و روش کار با حیوانات آزمایشگاهی همراه با کارشناسان زبده اجرایی پرداختند. در پایان کارگاه نیز به شرکت کنندگان گواهی حضور با امضا دکتر احمدرضا دهپور رئیس کمیته تخصصی کار با حیوانات آزمایشگاهی و ریاست مرکز تحقیقات طب تجربی، دکتر علی اکبری ساری معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتر علیرضا پرتوآذر دبیر علمی کارگاه اعطاء شد. لازم به ذکر است در این دوره از کارگاه ها 40 نفر از محققین و دانشجویان شرکت کردند و برای چندمین بار در سطح بسیار خوب و رضایت بخشی توسط شرکت کنندگان ارزیابی شد. دوره بعدی این کارگاه در فصل پاییز برگزار و از طریق وبسایت مرکز تحقیقات طب تجربی جهت ثبت نام اطلاع رسانی خواهد شد.

کلمات کلیدی

تصاویر